کد خبر: ۶۰۸۲۱
۱۶۳۶ بازدید
۳۳ دیدگاه (۳۰ تایید شده)

آغاز ایمن سازی جاده میانه ـ قره چمن

۱۳۹۵/۴/۵
۱۱:۵۸

رئیس اداره راه وشهرسازی میانه از شروع ایمن‌سازی محور میانه – قره‌چمن خبر داد.

به گزارش صدای میانه مجید خاکسار رئیس اداره راه وشهرسازی میانه گفت: در راستای ارتقاء و تامین ایمنی و ضرورت تخریب قرنیز پل‌های قدیمی که بدون مسلح بوده و در اثر مرور زمان و لکه‌گیری و روکش؛ ازلحاظ کد ارتفاعی از کف جاده، منجر به تقلیل ارتفاع قرنیز شده بود به ترتیب اولویت محوری از جاده میانه – قره‌چمن در دو جبهه کاری،  ایجاد قرنیز های جدید به صورت استاندارد و مدرن با قابلیت استحکام  بیشتر در  برابر نیروهای وارده انجام می‌شود که محدوده  اصلاح و مرمت قرنیزهای قدیمی، از کیلومتر ۵ به طرف آخر حوزه اعلام شده است.

وی افزود : همچنین بازسازی ومرمت قرنیز پل‌های بزرگ نرده‌دار در ورودی تونل شماره ۳ به طرف آخر حوزه درهمان محور در حال اجرا است.

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۹۵/۴/۱۲ ۰۲:۲۸

باسلام عده ای میگویند بزرگراه شدن میانه قره چمن امکان ندارد جواب بنده اینست مگر قرار است کل محور چهار بانده شود در اکثر جاهایی که امکان هست جاده چهار بانده شده و در جاهای دیگر در صورت امکان تعریض. بعد بیشتر هدف چهار بانده شدن جاده از سمت میانه هست تا مسافر و کامیون بیاید مطمئنا دیگر وسط جاده که دوطرفه میشود نمیتواند برگرددراه برگشت ندارد!! ماهم ترانزیت کرده ایم درامد کسب کرده ایم یه 10 کیلومتر دوطرفه تحمل میکند تا به ادامه مسیر چهاربانده برسد تونل ها هم قرار نیست یک شبه دوقلو بشوند اول مکان های هموار زده میشود سپس ارام ارام طی ده سال تونل های دوقلو انرا میتوان زد و بصورت تدریجی جاده را بهبود داد نه اینکه اول دست بگذاریم روی تونل ها ! که میدانیم تمام نمیشود جاده سرچم میانه هم تکلیفش معلومه اسونه بجز تنگه قافلان اونرا هم میشه شکافت خودم در مینی سیتی تهران شاهد بودم وزارت راه یک کوه را صاف کردند!! کار نشدی نیست با انفجار و دستگاه تی بی ام میشود کوه های صخره ای را کوچک کرد انهم فقط پنج کیلومتر قافلان نیاز هست حال حتی کل جاده چهار بانده بشود تنگه قافلان هم بعدا تعریض بشود این هم میشود

۹۵/۴/۱۱ ۱۷:۱۸

تحصن مسالمت آمیز موافقم در مقابل فرمانداری و جاده های ارتباطی .
بغیر از آوج حقش گرفت بزرگراه بویین زهرا ساوه تصویب شد تبدیل آزادراه شود! چه بسا اگر همین مسیر میانه سرچم ده سال پیش بزرگراه بود الان ازادراه میانه سرچم را وزارت راه تصویب میکرد ! بعد اگر همه میانه ای ها برای وزارت راه و پرتال ارتباطی وزیر جناب اخوندی کامنت و اعتراض بگذارند مطمئنا در توجه انها در بزرگراه شدن جاده سرچم میانه تاثیر دارد بودجه زیادی میدهند.تحصن و اعتراض مسالمت امیز

۹۵/۴/۱۱ ۱۷:۱۶

جالبه میانه ایها میریزن سایت وزارت راه وشهرسازی ولی استانداری یه تکونی به خودش نمیده پس میانه ایها تا میتوانید بریزید تو این سایت جلوی فرمانداری و... تا خود مسولین کشوری بدانند چرا مهمترین جاده شمالغرب کشور هنوز دوخطه هست بسیاری از چیزها رو میشود همه به پیش
من که به سایت رفتم و پیام دادم برین سایت وزارت راه بعد ارتباط مستقیم با وزیرراه رابزنید و پیامتان را بنویسید
همه به پیش به یک صدا

۹۵/۴/۱۱ ۱۷:۰۴

اسم اتوبان روش هست زنجان تبریز اون اتوبان خاص تبریزیهاست پس ربطی به میانه و سراب و... ندارد اینها هم حق دارند جاده ای درشان خودشان داشته باشند جمعیت این شهرها کمتراز تبریز نیست همانطوری که تبریز ازادراه داره باید این مسیر هم که جمعیتی درحد شهرتبریز از ان استفاده میکنند باید ازادراه داشته باشد بزرگراه کمترین حق این مردم هست

۹۵/۴/۱۱ ۱۶:۰۹

باید میانه ایها هم تحصن کنند از اوج که کمتر نیستیم

۹۵/۴/۱۱ ۱۶:۰۲

الان که مشکل این شاهراه ارتباطی بازتاب کشوری داشته جاداره میانه ایها بریزن سایت وزارت راه و شهرسازی و درخواست بزرگراه شدن این شاهراه ارتباطی راداشته باشند فقط باید طوری اطلاع رسانی بشه که همه بریزن این سایت روزانه حدود 30000بازدیدکننده داره اگه همینها بریزن تو سایت وزارت راه کافیه فقط باید تو سرتیتر سایت اعلام بشه که همگی قصدداریم از وزارت راه درخواست کنیم

۹۵/۴/۱۱ ۱۵:۵۰

یه علت ترس تبریز از بزرگراه شدن سرچم میانه تبریز در این هست که دیگر سراب ارسباران از آزادراه تبریز و تبریز به تهران نمیرند مستقیما از راه میانه که کوتاه هست میروند و این باعث میشه وابستگی انها به تبریز نداشته باشند تبریز هم از این میترسد بخاطر همین بزرگراه تبریز اهر میزنند و بزرگراه سراب تبریز ولی با بزرگراه شدن میانه در تضاد منافع تیریز شده طوری که میانه به مرکز ارتباط و اتصال به تهران تبدیل میشود لذا نمایندگان مسئولان و شخصیت های بارز میانه ای باید نهایت سعی اهتمام خود را در بزرگراه شدن سرچم میانه قره چمن انجام بدهند تا میانه به مرکز ترانزیت شمالغرب ایران تبدیل شود اهمیت این بزرگراه خیلی بالاست و با یک تیر چند نشان میزنیم و چند برابر منفعت ژئوپلتیکی برای میانه دارد

۹۵/۴/۱۱ ۱۵:۴۲

موافقم اگر همین مسیر سرچم میانه قره چمن بزرگراه بشه اول بنفع میانه هست بعد بنفع سرابی ها و حتی سرعین و اردبیل خلخال هم هست چون که مسیر میانه بصورت بزرگراهی با 120 تا میروند حال ما بیاییم بفکر جاده سراب هم بشیم نه اون جاده تموم میشه و نه بزرگراه سرچم میانه ساخته میشه از اینجا رونده و از انجا مونده میشویم وباید اکثریت بودجه و الویت به بزرگراه سرچم میانه برسه که اهمیت بالایی دارد تحول میانه در ارتباط اسان با پایتخت و آزادراه هست و در الویت دوم تبریز قره چمن .اگر اینها درست بشوند خود بخود مسیرهای دیگر هم درست میشوند و خود اردبیل و سراب ارسباران به التماس میفتند که متصل بزرگراه میانه بشوند خودشان هم بودجه میدهند مثل جاده سرچم اردبیل که خود اردبیل ساختش وصل ازادراه کرد اگر همین بزرگراه سرچم میانه و قره چمن درست شه باقی مسیر ها خودبخود متصل به این بزرگراه خواهند شد

۹۵/۴/۱۱ ۱۳:۲۴

تبریز بستان اباد اتوبان هست قطارهم داره ساخته میشه جالبه جاده قدیمش که ادامه میانه هست و از شیبلی رد میشه بسیاری از مسیرش چهاربانده هست و مابقیش هم درحال تکمیل هست دیگه صبرمون تمام شده باید همانکاری راکنیم که اوجیها کردن

۹۵/۴/۱۱ ۱۳:۰۵

اگر امروز میانه زبانش دراز هست که میانه مسیر حداقل یک میلیون نفر میباشد به لطف جاده سراب میباشد باید اون جاده ساخته میشد تا به مسیر میانه سرچم و قره چمن هم اهمیت میدادن والا اگر میانه تک صدا بود صداش به جایی نمیرسید ولی الان بامطرح کردن بزرگراه شدن میانه نه فقط به اهمیت جاده پی میبرند بلکه صدای بسیاری از جمله سراب ومناطق ارسباران بامیانه یکیست درست است مهمترین جاده میانه سرچم قره چمن میباشد و میانه ایها بارها این امررا تکرار کرده اند برای میانه حتی راه اهن تبریز هم اهمیت چندانی ندارد اگر قرار بود میانه ایها مسیرراه اهنی را دو خطه و باسرعت بالا کنند قطعا زنجان میانه بود که هم میانه هم مراغه هم اردبیل هم ارومیه و هم تبریز سود میبردن و الا اون مسیر خواست میانه ایها نبود مهمترین جاده برای میانه سرچم میانه قره چمن میباشد واگر قرارهست جاده ای به درخواست میانه ایها ساخته شود همین هست والا جاده های دیگر خواست کسان دیگر میباشد و هیچ منتی بر میانه نیست

۹۵/۴/۱۱ ۱۲:۱۷

کدام پروژه به ثمر رسیده ؟ راه اهن میانه تبریز راه آهن میانه اردبیل ، بزرگراه چهار بانده سرچم میانه .میانه قره چمن تیکمه داش . جاده نیمه رها شده میانه میاندواب .جاده احداث نشده میانه خلخال گیلان ، جاده میانه نیر ، جاده میانه سراب ،جاده محور تاریخی جمال اباد پل دختر مسجد ترک ، جاده سرچم اقکند اردبیل هم میدانیم اردبیل احداث کرد اگر بعهده میانه بود که به ثمر نمیرسید در کل هرجا نمامی از میانه هست مساوی عدم پیشرفت هست حتی سدها که پایاب انها داده نشده یا بیمارستان های میانه ، کمر بندی میانه فولاد پتروشیمی..........الی دیگر

۹۵/۴/۱۱ ۱۰:۲۷

با سلام بنظر من یه علت بدبختی میانه تعدد پروژه های راهسازی میانه هست که بخودی خود اهمیتی شگرف ندارند بجای اینکه بیشتر بنفع میانه باشد بنفع انهاست
تا میانه نیاییم راه ارتباطی با تهران بزرگراه سرچم میانه درست بشود و از ان ور تبریز قره چمن بیاییم هی راه جدید بزنیم بیشتر در باتلاق فرو میرویم نمونه اش جاده سراب میانه نباید زیر بارش برویم چون ما دو جاده اردبیل داریم مثل اقکند اردبیل و میانه نیر اردبیل که نیازی به سراب نداریم حال باید انها را مجبور کنیم مناطق ارسباران و سراب برای بزرگراه شدن جاده میانه سرچم رای بدهند و حمایت کنند تا بودجه کلان بگیرد تا میانه راضی به جاده سراب میانه شود که 160 کیلومتر راه انها را کوتاه میکند این بزرگراه سرچم میانه بنفع انها هم است چون با امنیت از میانه به آزادراه میرسند لذا باید در این موارد امتیاز گیری کرد و نمایندگان میانه باید مثل چرچیل باشند

۹۵/۴/۱۱ ۰۳:۰۷

با سلام متاسفانه ما در میانه واقعگرا یی نداریم پروژه های متعدد میانه سراب میانه فومن میانه.... که بخاطر تعدد به ثمر نمیرسند
درحالیکه بزرگراه میانه سرچم مهمترین طرح ارتباطی هست چون میانه را به پایتخت وکلانشهر زنجان وصل میکند.منفعتی که این طرح دارد بسیار زیاد هست بعد از تهران ، تبریز مهمترین شهر است و بزرگراه شدن جاده قره چمن .در وهله اخر جاده اردبیل که میانه دارای دوراه استراتژیک هست اقکند اردبیل و میانه نیر اردبیل .حال اگر ما این راه ها را بترتیب اهمیت ایجاد کنیم منفعتش را میانه میبرد ولی جاده ای مانند میانه سراب بیشتر از اینکه میانه نفعی داشته باشد سراب 40 هزار نفری نفع دارد و ضررش برای ماست ما شهر پایتخت 15 میلیونی تهران ول کنیم با 500 هزار میانه ای جاده بزرگراه سرچم میانه نسازیم بعد بیاییم جاده سراب اهمیت بدهیم که پول بودجه دور می اندازیم چون نفعش بیشتر برای انهاست تا میانه .لذا این طرحهای کم اهمیت باید متوقف شوند و راه های با اهمیت استراتژیک پیگیری شوند که در کمترین زمان بیشترین سود و بازده دارند

۹۵/۴/۶ ۱۷:۵۳

مشکل میانه بازتاب کشوری داشته ولی متاسفانه سایت صدای میانه انرا منتشر نکرده لطفا شماهم به شهرستان کمک کنید

http://www.tinn.ir/fa/doc/report/93554/%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%B1%D9%82%DB%8C

۹۵/۴/۶ ۱۳:۵۴

عجیبه چقدر مخالفان فرماندار استاندار در میانه زیادند! انگار همه مشکل دارند با ایشان

۹۵/۴/۶ ۰۸:۱۵

جاده کی ساخته شده با چه امکاناتی و چه ابراری
حال با این همه پیشرفت توانایی ایمن سازیش را هم ندارند

۹۵/۴/۶ ۰۰:۵۷

با سلام به همشهری های عزیز
امروز وزارت راه آزادراه بویین زهرا ساوه را تصویب کرد که قزوین صاحب سومین آزادراه شد جالب اینکه تا همین دوماه پیش مردم آوج اعتراض کرده بودند. وجاده اصلی بزرگراه شود و خود استاندار قزوین نامه نگاری کرد حالا امروز آزادراه شدن محور ساوه بویین زهرا تصویب شده!!! و بزرگراه آوج همدان !!که در وزارت راه قابل مشاهده است .اگر ما میانه ای ها هم میتوانستیم همین جاده سرچم میانه بزرگراه کنیم چه بسا میشد آزادراه شدن انرا تصویب کرد مانند استان قزوین که سه آزادراه داشت استان آذربایجان شرقی هم دو آزادراه داشت ! حال بگذریم میانه ای ها اندازه آوج هم نبودند که امروز همین وضع هست
اتفاق جالب دیگر تبدیل شدن بزرگراه میاندواب کرمانشاه به آزادراه تصویب شدن ان هست که رسما آزادراه تهران تبریز را دور میزند .
حال ما میانه ای ها در جهالت خود مانده ایم و شهر کوچکی مانند بویین زهرا هم صاحب آزادراه شد و اوج صاحب بزرگراه !
ولی استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار میانه و حتی نمایندگان حاضر نیستند مانند استاندار قزوین یک نامه نگاری برای شهر بزرگ استان میانه بکنند که جاده اصلی بزرگراه شود! این ارزشی هست که میانه دارد در استان! حالا خوب است از استاندار نخواستیم مانند بویین زهرا صاحب آزادراه شویم. لطفا منتشر کنید تا مردم حقایق بدانند میانه که در مسیر اروپاست هنوز مانند شصت سال پیش است

۹۵/۴/۶ ۰۰:۳۴

میانه ای ها اگر متحد شوند هیچکس جلودارشان نیست در سایه همدلی و اتحاد همه میانه ای ها میشود میانه را اباد کرد . مثل معروف هم هست در مورد مسئولان خائن و نمایندگان کم کار بی توجه بالاخره زمستان میره روسیاهی برای ذغال میمونه .مردم فراموشکار نیستند کسی که برای خلق خدا کارکنه اجرش خدا میده ولی کسی که برای دولت و اهداف شخصی خودش .خدا هم از همون دست جزا را میدهد بقول معروف از هر دستی بدی از همون دست میگیرید یه روز برای میانه این دسیسه ها را میچنند فردا برای خودشان

۹۵/۴/۵ ۲۳:۳۴

جاده میانه سرچم را تمام کنید بعد وعده سر خرمن بدهید

۹۵/۴/۵ ۲۰:۴۷

حالا این خواننده ... توی میانه بدنیا امده .دیگه بدبختی اش برای مردم میانه مانده که همشهری این خواننده شدند .بابا ما توی جاده سرچم و قره چمن کشته بشویم خوب میشود؟

۹۵/۴/۵ ۲۰:۳۳

تکبیر .تا خون در رگ ماست میانه وطن ماست . بمیرد هرکه چشم پیشرفت میانه ندارد

۹۵/۴/۵ ۲۰:۰۱

کامنتها را بخون دیگه میانه ایها بی تفاوت نیستند برخواستند حتی اگر در بهای جانشان باشد

۹۵/۴/۵ ۱۹:۱۸

بنظرم افتتاح نکردن این محور ها چهاربانده از هوشمندی مسئولان هست چرا که خود میدانند بعد از افتتاح ان مردم خواسته هایی دیگردارند بخاطر همین میگویند بگذاریم انها در همین حد متوقف بمانند و چیز بیشتری از ما نخواهند!! و ما هم به گردن قبلی ها می اندازیم دوره بعد هم با بهانه ساخت این محور دوباره رای میگیریم

۹۵/۴/۵ ۱۸:۰۷

یعنی میشه یه روز این بزرگراه ها افتتاح بشه دیگر حرفی از این محور دوطرفه لعنتی نشه .فقط میانه است که هیچ پروژه ای جلو نرفته

۹۵/۴/۵ ۱۷:۵۲

وقتی فرماندار تشخیص بده برای میانه گاوداری مهمتر از جاده هست دیگه باید ... خدابیامرزه نماینده مراغه راکه میگفت باید شلوار مسولین را دراورد ماهم باید با برخی همین کار را کنیم
این همه کامنت برای جاده سازی گذاشته شد این همه پیشنهاد داده شد ولی مسلین انگارنهانگار به نظرمن بهترین شخص برای رهبری جاده ای همین امام جمعه میباشند که دلسوزتر از هرکسی برای میانه میباشد دوستی پیام گذاشته بود از مردم وخیرین پول جمع کنید جاده بسازید که بیشترین تاییدی را گرفته بود اولش گفتم مگر مردم چقدر میدن ولی وقتی حساب کردم دیدم میانه 200هزار جمعیت داره حداقل 50هزارنفرانها زن میباشند اگر هر زنی فقط یک انگشتری وقف کنه برای جاده سازی هر انگشتر میانگین 800هزارتومن میارزه 800هزارضربدر 50000میشه 40میلیارد به همین راحتی میشه میانه رابزرگراه ساخت خیرین هم بیان نورعلی نور میشه به نظرم برای پول جمع کردن از مردم جهت جاده سازی امام جمعه بهترین گزینه میباشد من ساکن تهران میباشم والا برای این کار پیشقدم میشدم لطفا یک نفر دلسوز داوطلب بشه و بره پیش امام جمعه و این موضوع را مطرح کنه شاید از این طریق بشه میانه رانجات داد تا همینطوری هم شلوار استاندار وفرماندار و...دربرابر مسولین کشور خودبه خود درمیاد

۹۵/۴/۵ ۱۶:۴۵

با سلام. فرماندار میانه یکی از بهترین فرماندار هاست . جاده دوطرفه هم زیادی میانه هست برای میانه ، قدر تلاش های فرماندار نمی دانید .بعد جاده نقده بناب مهمتر از میانه هست .من دانشجو بودم در میانه و شهر شما مهمان بودم و رفتار میانه ای ها را دیدم و بنظرم همین قطار هم باید از میانه بگیرند ما در نقده تازه قطار میخواهند بکشند میانه شصت سال داشته .میانه چگونه خود را با بناب مقایسه میکند؟ وسط دره شهر درست کردند از همه عالم هم طلبکارند میانه ای از راه و صنعت چه میفهمد بروید همان گوسفندتان بچرانید چون زیادی تان هست . میانه ای جماعت فقط منافغ خود را میخواهد خوشبختانه امروز هیچکس توی استان خودشان به این شهر توجه نمیکند .به امید پیشرفت بیشتر نقده و بناب . دیگر هم به این سایت کذایی نمی ایم که توهین به نقده بناب تبریز میشود

۹۵/۴/۵ ۱۶:۱۳

با این وضع ادامه اش میانه هیچ تغییری نمیکند تا مردم میانه برای خود کاری نکنند هیچکس شنوا صدای انها نیست . من بنظرم جنبشی به نام احیاء جاده ترانزیت ایجاد بشه و مردم علنا بصورت هماهنگ جلوی فرمانداری استانداری تحصن کنند تا مشکلات میانه به رسمیت شناخته شوند مگرنه استاندار خویی و فرماندار نقده ای دلش به حال کشته شدن مردم میانه در این محورهای دوطرفه خطرناک نمیسوزد

۹۵/۴/۵ ۱۴:۳۸

مردم میانه یه رهبر معنوی ندارند تا مشکلاتشون نشر بده بنظرم این مشکلات با پیگیری های تک تک مردم حل نمیشه یکی از افت ها هم همین است باید همه در یک راستا این مشکل پیگیری کنند باید یه فرد شاخص میانه ای بیاد . و نظر دوم هست که باید فرماندار غیر بومی از پذیرش ان جلوگیری شود .داور مسابقه را هم هیچوقت نمی یارند از کشوری که نتیجه اش به نفعش هست بیارند.توی قضیه فرمانداری هم همینه وقتی فرماندار میانه راه نقده بناب به نفع هست نمیاد پروژه میانه را همان سرچم میانه پیگیری کنه تا بودجه به میانه برسه میگه جلوی پروژه های میانه را میگیرم پروژه شهر خودم الویت بشه مثل استاندار

۹۵/۴/۵ ۱۳:۵۱

جالبه میدونیم این دسیسه ها را ولی بی تفاوتیم!!!

۹۵/۴/۵ ۱۲:۵۲

راه چهاربانده کنید و پروژه نیمه تمام بزرگراه سرچم میانه چهاربانده کردن ان تمام کنید اقایان با نشان دادن ابنبات تعمیر جاده قره چمن میخواهند مردم را گول بزنند تازمانیکه استاندار بفکر بزرگراه خوی اردبیل و فرماندار هم پیگیر جاده 80 کیلومتری بناب نقده هستند هیچوقت دوست ندارند بزرگراه سرچم میانه مطرح و پیگیری شود که خدای نکرده بودجه به شهرهای خودشان نرسد حال میانه از شهرهای خود انها بزرگتر باشد ولی الان جاده سرچم میانه در تضاد منافع مسئولان میانه و استان هست . چون دوست دارند تنها میانه عقب مانده بماند و شهرهای خود پیشرفت کنند لطفا اینرا پخش کنید مدیریت سایت تا مسئولان غیر بومی فکر نکنند میانه ای ها ساده هستند و هرکاری بکنند هیچکس متوجه نمیشود فقط میخواهم بگویم از خدا و اه میانه ای ها بترسید که یک روز گریبان شما را بگیرد هر کشته این محور به گناهان این مسئولان بی توجه اضافه میکند. فقط بترسید روزی خشم مردم میانه یکروز سرباز کند وازاد شود همه فسادها و دسیسه چینی ها و برنامه های پشت پرده معلوم میشوند انتقادی از مسئولان میانه ای ساکن تهران را دارم که این قضایا را میدانند ولی اقدامی برای اشکار سازی نمیکنند و میگذارند برنامه های اقایان راحت اجرا شود

اخبار روز