کد خبر: ۱۳۲۳۰۳
۵۳۲۵ بازدید
۳۹ دیدگاه (۳۴ تایید شده)

راه آهن میانه-اردبیل/ پلی که قطار نیامده تَرَک برداشته

۱۴۰۲/۶/۱۸
۱۳:۲۶

یکی از کاربران صدای میانه تصویری از این پل را به ما ارسال کرده که در صورت عبور قطار از این پل می تواند خطرآفرین باشد

وقتی سازه بتنی بزرگی قبل از افتتاح تَرَک برمیدارد و در سایه بی تفاوتی ، ریل گذاری نیز بر روی آن انجام میشود

آدرس:بعد از سه راهی #گوندوغدی ، بعد از پل اصلی راه آهن بر روی #گرمی_چای ،دومین پل بتنی

#درخواست پیگیری لطفا

اگر به قسمت ترک عکس با دقت نگاه کنید میبینید که با نرمه سیمانی خواستن ماست مالی کنن ولی جواب نداده

کانال تلگرامی صدای میانه اشتراک‌گذاری مستقیم این مطلب در تلگرام

نظر شما

۰۲/۷/۱ ۱۳:۵۵

ولی انصافا خوب نرمه کشی کرده

۰۲/۶/۲۲ ۰۴:۱۲

مبارکه انشاالله

۰۲/۶/۲۱ ۱۷:۱۴

مهندسین و خانواده هاشون را بزارید زیر پل و قطارو از پل بگذرونید.مثل رضا شاه

۰۲/۶/۲۱ ۱۷:۱۳

واقعاً دمتون گرم خیلی باحال و باوجدان هستید
این همه شرف و قیرت و وطن دوستی و تعصب و ازکی و ازکجا به ارث بردید
افسوس وهزاران افسوس......

۰۲/۶/۲۱ ۱۵:۴۱

جناب واعضی مگه هنگام اجرا مهندسین محاسبه اجرا و نظارت نمیکننن .این چه وضعشه .پول های میلیاردی جابجا میشه واسه یه پروژه کوچیک

۰۲/۶/۲۱ ۰۷:۴۵

اره واقعا هر کس از جاش بلند شده رفته پیمانکار شده مثل پیمانکار شهرداری میانه...

۰۲/۶/۲۰ ۰۸:۲۸

اون موضوع پول را فرمودید در کشور یک مشکل اساسی دیگری است این موضوع و اتفاقی که افتاده هزینه ندارد کم سوادی و رعایت نکردن اصول مهندسی است که غفلت کردند اگر به جای درز انبساط که کامل باید سرتاسر همه چیز انقطاع شود و میلگرد هم در شاپ کامل قطع شود و گونیا شود و چند سانت هم جا گذاشته شود برای تغییرات دمایی در تابستان و زمستان دلتا L مساوی است با لاندا دلتا T اختلاف دما اگر به جای این تمهیدات به اشتباه درز اجرایی construction joint انجام شود و میلگرد به جای گونیا ادامه داشته باشد و قطع نشده باشد این اتفاق میفتد.

۰۲/۶/۲۰ ۰۰:۲۹

کمی پایین تر از پاسگاه ممان بعد از رد کردن سه راهی گوندوغدی که در اصطلاح محلی به گریم چایی معروف است .

۰۲/۶/۱۹ ۱۸:۲۳

از جان انسانهای مظلوم ارزشمندتر هم مگه داریم که با ندانم کاری عده ایی آدم فاسد که از کار میدزدند بیهوده تلف شوند. هزاران افسوس و نفرین بر دستگاه اجرا و نظارت. این سازه در موقع احداث و تثبیت آن قطعا هیچ نظارتی نداشته است. از همه دلسوزان و همشهریان عزیز تقاضا می کنم این افراد و شرکتهای درگیر در این پروژه را رسوا و دادگاهی کنند. قطعا اینکار نتیجه مثبت در روند انجام پروژه های مشابه خواهد گذاشت.

۰۲/۶/۱۹ ۱۸:۱۸

هشزاد اولماز

۰۲/۶/۱۹ ۱۷:۲۱

بخور بخور باشه چون خود مسولین ذیربط میخورن مهم نیست

۰۲/۶/۱۹ ۱۷:۱۶

گرمی - چای کجا میشه

۰۲/۶/۱۹ ۱۳:۱۱

با همون سهمیه ای که در کنکور تجربی رتبه 200 هزار رو میکنه هزار و میفرسته پزشکی سراسری!

۰۲/۶/۱۹ ۰۹:۵۵

اقای مهندس سهمیه ای کجا مدرک گرفته ای ای بیسواد

۰۲/۶/۱۹ ۰۸:۰۴

ترک خوردن در هیچ سازه ای نمی تواند طبیعی باشد مثل اینکه خیانت در ساخت در نظر شما طبیعی است و با آن خو گرفته آید.

۰۲/۶/۱۹ ۰۸:۰۲

اين كوتاهي كه شده قابل اصلاح است البته نبايد اتفاق ميفتاد ولي درز انبساط در اين طول چون اجرا نشده بهتر است در همين محل شكاف حداقل سه سانتي ايجاد كنند و با يونوليت يا پلاستوفوم پر كنند و اين درز را در سقف و فونداسيون هم ايجاد كنند تا عملكرد انبساط و انقباض بدرستي عمل كند همشهريان نگران نباشند اين موضوع خطرناك نيست و قابل اصلاح است مي بايست هر 20 الي 30 متر طول درز انبساط expansion joint حداقل سه الي پنج سانتي گذاشته ميشد.

۰۲/۶/۱۹ ۰۸:۰۰

سعید جان هم پیمانکاری و هم مهندسین با علم و آگاهی کامل از نحوه پرداخت هزینه ها اقدام به بستن اینگونه پیمان ها میکنند پس خیانت جز بی وجدانی عامل دیگری ندارد .

۰۲/۶/۱۸ ۲۰:۴۵

متاسفانه چون بودجه عمرانی بیشتر بصورت اوراق بوده و همین پرداختی ها هم  با دیرکرد به شرکت های عمرانی پرداخت میشود به خاطر همین پیمانکاران هرجور که میخواهند کار میکنند و مهندسان مشاور هم حساسیت نشان نمی دهند و نتیجه اش میشود اینگونه تخلفات و ...

۰۲/۶/۱۸ ۲۰:۱۲

اینگونه ترک ها طبیعی است و چون سازه بتون و میلگرد است هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. جای نگرانی نیست.

۰۲/۶/۱۸ ۱۹:۴۱

پیمانکارش س...ن محیطه؟

۰۲/۶/۱۸ ۱۹:۴۰

هشتکی راه اندازی شودتامردم ومسئولان اردبیل هم به این موضوع واقف شوند

۰۲/۶/۱۸ ۱۹:۲۶

سلام و عرض ادب و احترام،
ضمن تشکر از رسانه وزین صدای میانه کاش ترتیبی اتخاذ میشد بر اساس دستور مدعی العموم،کارشناسان اعم از مهندسین نظام مهندسی و کارفرما و مشاور و پیمانکار از پروژه بازدید میدانی نموده و علت این ترک را (که در دید اول ترک در محل قطع بتن به نظر میرسد)دقیقتر بررسی میشد.در عکس نشان داده شده که ماستیک سیمانی مالیده شده بعد از اجرا نیز ترک خورده است.عرض ترک و ترک ماستیک سیمانی نشان از حرکت و احتمالا افزایش عرض ترک در آینده دارد.

۰۲/۶/۱۸ ۱۹:۰۳

در جامعه ای که نظارتی در آن حاکم نباشد و روابط بر ضوابط چیره کند انتظاری بیش از این نیست .

۰۲/۶/۱۸ ۱۸:۱۰

دیگه خدا بیامرز ریزعلی خواجوی هم نیست جان مسافرهای قطار رو نجات بده

۰۲/۶/۱۸ ۱۸:۰۷

پیمانکار و ناظر رو پیدا کنید بدید به بنده زیر همون پل کارشون دارم😨😨😨😨

۰۲/۶/۱۸ ۱۷:۳۴

سلام ممکنه پل ها و جاهای دیگر هم مورد داشته باشد لطفا قبل از افتتاح کل سازه ها مورد بازرسی دقیق قرار گیرند تا خدای نکرد فاجعه ای بوجود نیاید

۰۲/۶/۱۸ ۱۷:۲۸

پدر من سال ۴۲ در پل قوری چای و آچاچی کار کرده....

۰۲/۶/۱۸ ۱۶:۲۷

نترسید ... این مشکل حل میکنه

۰۲/۶/۱۸ ۱۵:۵۴

وقتی هر کی پارتی پیدا کرد شد پیمانکار وضعیت پروژه بهتر از این نمیشه
حالا پیمانکار بکنار اون مهندس ناظر خائن چرا تایید کرده بتن و سازرو؟!؟
طرف دیپلم ردی هست ولی چون داداشش یدمت عضو شورا شد کلا یهو خانوادگی شدن پیمانکار و مهندس.عاقبتشم میشه این . این خیانت به مردمه خیانت بنظامه

۰۲/۶/۱۸ ۱۵:۳۲

سلام
به نظر شما ارتباط پیمانکار با وزیر و معاونین آن چیست؟ ارتباط پیمانکار با نمایندگان میانه چیست؟ هزينه پذیرایی مراسم بازدید وزیر راه سابق از میانه را چه کسی تامین کرد؟

۰۲/۶/۱۸ ۱۴:۵۹

از سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی ریاست جمهوری و نمایندگان مردم اردبیل سریعا جهت رسیدگی به موضوع و تعیین جرایم سنگین برای سازندگان پل خواستاریم . پل بایستی سریعا تخریب شود و از نو ساخته شود. خطر اینگونه پل ها حتمی است . صدها نفر ممکن است به کام مرگ فرو روند.

۰۲/۶/۱۸ ۱۴:۵۶

نگاهی به پل های 80 ساله رضا شاه بیندازید همچنان محکم و استوار هستند شما معماری و مهندسی و مصالح آن زمان را با زمان حاضر یکی می گیرید ؟

۰۲/۶/۱۸ ۱۳:۵۴

پیمانکارش را باید بگیرند و بچپانند داخل همان ترک بعد روی ان سیمانکاری نمایند .

۰۲/۶/۱۸ ۱۳:۴۲

انشالله کی هئشزاد اولماز

اخبار روز